Co znajdziesz w tym artykule:
1. Integracja dziennika korespondencji z elektronicznym archiwum
Każdą korespondencję wprowadzoną do systemu możemy zarchiwizować. Archiwizacja polega na utworzeniu dokumentów w wybranym archiwum (Segregator/Teczka) oraz przekopiowanie załączników z korespondencji. Ważne: Podczas archiwizacji załączniki nie są usuwane z korespondencji.
Aby dokonać archiwizacji należy zaznaczyć dane dokumenty i wybrać opcję Archiwizuj zaznaczone.
Z dostępnych opcji należy wybrać Typ archiwum (Segregator/Teczka) oraz wskazać konkretną nazwę archiwum.
Aby zaakceptować należy wybrać Archiwizuj. Po wykonaniu archiwizacji system na liście oznaczy daną korespondencję jako zarchiwizowaną.
Uwaga. Jeżeli na liście nie jest widoczna kolumna Archiwizacja należy dodać ją do listy oraz za pomocą organizatora listy zachować widok.
Prawy klawisz na nagłówku kolumny – Wybór kolumn
Podwójne kliknięcie na polu archiwum
Aby zapisać widok prawym klawiszem na liście organizator listy – Zapisz
Po zarchiwizowaniu pomiędzy korespondencją a archiwum tworzy się relacja. Będąc w korespondencji w łatwy sposób możemy otworzyć dokument z archiwum.
2. Dodanie dodatkowych statusów korespondencji
Za pomocą słowników możemy rozszerzyć listę dostępnych statusów. Słowniki – Dodatkowe statusy
3. Wprowadzenie możliwość śledzenia czasu realizacji danej korespondencji
Wprowadzając daną korespondencję możemy ustawić sygnaturę czasu. Sygnatura czasu określa datę do kiedy dana korespondencja musi uzyskać status Zatwierdzona.
Za pomocą znacznika na liście korespondencji możemy sprawdzić która korespondencja przekroczyła sygnaturę czasu (jest przeterminowana ).
Uwaga: . Jeżeli na liście nie jest widoczna kolumna Opóźnienie należy dodać ją do listy oraz za pomocą organizatora listy zachować widok.
4. Wprowadzenie pola data przesyłki