Elektroniczny rejestr umów
Funkcjonalność systemu elektronicznego, jaki napisała Nasza firma softwarowa pozwala
skorzystać z rozwiązania takiego jak elektroniczny rejestr umów. Taki e – rejestr
przysłuży się wystawianiu dokumentów z poszczególnymi podmiotami gospodarczymi,
z którymi dana firma prowadzi współpracę. Program ten pozwala zarejestrować wszystkie
informacje, które są niezbędne. Będą to: data wprowadzenia umowy, rodzaj umowy,
podmiot, okres obowiązywania umowy, wartość umowy oraz jej przedmiot. System dms
pozwoli na pełną kontrolę co do zawieranych umów poprzez wyświetlanie informacji
odnośnie dat upływu danej umowy.
Wśród głównych funkcji elektronicznego rejestru
umów wymienić należy: tworzenie dowolnych typów umów, numerację umów dla każdego
typu, możliwość zamieszczenia dużej liczby wiadomości o konkretnych umowach, szybkie
wyszukiwanie na listach, a także opcję przypominania o kończących się umowach. Oczywiście,
w takim elektronicznym systemie będzie można zamieścić jeszcze wiele innych informacji,
które znacznie przysłużą się dobrej organizacji pracy firmy. Prosty model organizacyjny
pozwoli skuteczniej pracować Działowi Administracji. Będzie można również pozwolić
sobie na większe poczucie bezpieczeństwa, kiedy zawężony zostanie krąg odbiorców
konkretnej dokumentacji. Taka poufność spowoduje, iż nie będzie obaw co do tego,
że niepowołane osoby będą miały wgląd do poszczególnych kartotek. Taki centralny
rejestr umów pozwoli na sprawne zarządzanie firmą. Nie będzie już trzeba szukać
wszystkich dokumentów po różnych Działach. Wszystko będzie skupione w jednym miejscu.
Znacznie usprawni to wszystkie sprawy związane z formalnościami oraz wykluczy chaos
informacyjny pomiędzy pracownikami. Nie będzie również mowy o jakichkolwiek niedopatrzeniach
z uwagi na wcześniej wspomnianą możliwość otrzymywania powiadomień co do wiążących
terminów. Przestawienie profilu firmy na elektroniczny rejestr umów sprawi między
innymi, iż będzie ona mogła profesjonalnie wykonywać swoje codzienne zadania.