W systemie Sekretariat Firma istnieje możliwość wysyłania wprowadzonej korespondencji otrzymanej do osób, które wskazaliśmy w polu przekazano do. W takiej sytuacji system wyśle e-maila informującego o nowej korespondencji otrzymanej. Jeżeli pod korespondencję zostanie podpięty załącznik system doda go do wiadomości e-mail.
W parametrach programu (Administracja-Opcje-Parametry programu) ustawiamy opcje:
- Email – nazwa konta, z którego jest wysyłany email
- Nazwa
- Smtp – serwer smtp
- Hasło- hasło do konta
Możemy sprawdzić działanie za pomocą przycisku Testuj. Jeżeli nie pojawi się błąd to połączenie z serwerem jest poprawne.
Dodatkowe opcje:
Wysyłanie korespondencji e-mailem:
– Wyłączone – opcja nie aktywna
– TAK – opcja aktywna na karcie korespondencji pojawi się przycisk wysyłania korespondencji.
– NIE – opcja jest aktywna, ale przycisk domyślnie jest niezaznaczony. Operator może go zaznaczyć w zależności od potrzeby.
Wysyłaj potwierdzenie email – wysłany mail żąda wysłania potwierdzenia odebrania emaila.
Wysyłaj pojedynczy adres e-mail do wszystkich adresatów – system wysyła emaile do pracowników osobno.