Co znajdziesz w tym artykule:
1. Zmiana kontrolki Kontrahent na liście korespondencji otrzymanej oraz wysłanej.
Nie wychodząc z okna korespondencji możemy wyszukać kontrahenta. Do wyboru pozostawione zostało jeszcze stare menu.
2. Dodano możliwość edycji zaznaczonych rekordów na korespondencji otrzymanej oraz wysłanej.
Funkcjonalność jest dostępna dla operatorów posiadających uprawnienia Administrator Sekretariatu (karta pracownika). Pola, które możemy zmienić to:
- Data dokumentu
- Data wprowadzenia
- Data przesyłki
- Spółka
3. Dodano możliwość dodawania Spraw do umów.
4. Zmiany w Panelu Lista spraw
Podzielono widok na trzy sekcje
Sekcja spraw dodano pola Data rozpoczęcia Data zakończenia Status oraz Opis.
Sekcja korespondencja umowy wczytywane są obiekty korespondencji oraz umowy powiązane z zaznaczoną sprawą. Dodatkowo widok pokazuje powiązanie pomiędzy korespondencjami.
Sekcja załączniki wczytuje załączniki aktualnie zaznaczonego obiektu korespondencji lub sprawy.
5. Dodano możliwość wysyłania korespondencji wysłanej do kontrahenta wraz z załącznikami.
Mail wysyłany jest do kontrahenta jeżeli na jego karcie uzupełnione będą wpisy email w:
- Zakładka Kontaktowe pole email
- Osoby kontaktowe – adresy email pobierane są z kolumn email1 oraz email2
- Dodatkowo, jeżeli pracownik ma uzupełniony adres email na karcie operatora zostanie wysłany email do jego wiadomości.
Aby uruchomić opcję należy:
– Zakładka Administracja – Opcje – Parametry programu – Sekcja Parametry – uzupełnić ustawienia konta pocztowego
Operator na karcie w uprawnieniach musi mieć zaznaczone odpowienie uprawnienie Wysyłanie mailem do kontrahenta
6. Zmieniono wygląd notatek na korespondencji
Dodano możliwość formatowania tekstu.